ÖVI Immobilienakademie Betriebs-GmbH
Information zu ÖVI Immobilienakademie Betriebs-GmbH Odoo-Instanz, Open Source ERP.
Installierte Apps
- Verkauf
- Vom Angebot bis zur Rechnung
- Rechnungsstellung
- Rechnungen & Zahlungen
- CRM
- Leads verfolgen und Verkaufschancen erfolgreich abschließen
- Website
- Enterprise-Website-Builder
- Lager
- Ihre Lager- und Logistikaktivitäten verwalten
- Einkauf
- Bestellungen, Ausschreibungen und Verträge
- Projekt
- Organisation und Planung Ihrer Projekte
- E-Commerce
- Online-Verkauf Ihrer Produkte
- E-Mail-Marketing
- Entwerfen, senden und verfolgen von E-Mails
- Abwesenheiten
- Bezahlten Urlaub zuweisen und Urlaubsanträge verfolgen
- Mitarbeiter
- Zentralisierung von Mitarbeiterinformationen
- Multi Company Access Rights | Multi-Company User Control | Cross-Company Access Manager | Multi-Company Permissions
- The Multi-Company Access Rights app in Odoo is a powerful tool designed to streamline user management and improve security in multi-company environments. It allows administrators to set up and manage access rights and permissions for users across multiple companies within a single Odoo instance. The app is easy to configure and ensures that sensitive information remains secure while improving operational efficiency. By providing scalable and flexible user management, the Multi-Company Access Rights app supports businesses in maintaining compliance with data privacy regulations and meeting organizational growth needs. Multi Company Access Rights, Multi-Company User Control, Cross-Company Access Manager, Multi-Company Permissions, Multi-Company Access Manager, Multi Company Access Rights in odoo, Multi-Company User Control in odoo, Cross-Company Access Manager in odoo, Multi-Company Permissions in odoo, What is the best way to manage multi-company access in Odoo? How to set up multi-company permissions in Odoo? Can I restrict user access to specific companies in Odoo? What are the benefits of using a multi-company access manager in Odoo? How to improve security in a multi-company Odoo setup?
- Document Management System
- Document Management System for Odoo
- Veranstaltungen
- Veranstaltungen veröffentlichen, Tickets verkaufen
- Dialog
- Chat, Mail-Gateway und private Kanäle
- Kontakte
- Zentralisierung Ihres Adressbuchs
- Kalender
- Planung von Mitarbeiterversammlungen
- Anwesenheiten
- Anwesenheit Ihrer Mitarbeiter verfolgen
- To-do
- Organisation Ihrer Arbeit mit Notizen und To-do-Listen
- Kompetenzmanagement
- Kompetenzen, Wissendatenbank und Lebenslauf Ihrer Mitarbeiter
Installierte Lokalisierungen/Kontenpläne
- Österreich - Buchhaltung
- Österreichische Standardisierte Pläne & Steuern